Tarne- ja kohaletoimetamispoliitika
1. Üldteave
Kõik tellimused sõltuvad toodete saadavusest. Kui kaupa ei ole tellimuse esitamise hetkel laos, teavitame teid sellest ja tagastame teile tellimuse kogusumma, kasutades algset makseviisi.
2. Tarnekoht
Meie veebisaidil pakutavad kaubad on saadaval ainult Eesti piires kohaletoimetamiseks. Väljaspool Eesti Vabariiki saadetisi hetkel ei saa.
3. Tarneaeg
Hinnanguline tarneaeg antakse teile pärast tellimuse esitamist. Tarneajad on hinnangulised ja algavad tarnekuupäevast, mitte tellimuse kuupäevast. Tarneaegu tuleb kasutada ainult suunavana ja need sõltuvad teie tellimuse vastuvõtmisest ja kinnitamisest.
Kui ei esine erandlikke asjaolusid, teeme kõik endast oleneva, et teie tellimus seespool täita 2-3 tööpäeva alates teie tellimuse kuupäevast. Tööpäev tähendab esmaspäevast reedeni, välja arvatud pühad.
Tuletame meelde, et me ei saada tellimused nädalavahetustel.
Kohaletoimetamise kuupäev võib Omniva tarnetavadest, kohaletoimetamise asukohast, kohaletoimetamise viisist ja tellitud asjadest olenevalt erineda. Tooteid võib tarnida ka eraldi saadetisena.
4. Kohaletoimetamise juhised
Spetsiaalseid tarnejuhiseid saate esitada meie veebisaidi väljaregistreerimise lehel.
5. Saatekulud
Saatmiskulud põhinevad teie tellimuse kaalul ja tarneviisil. Et teada saada, kui palju teie tellimus maksab, lisage kaubad, mida soovite osta, ostukorvi ja liikuge kassalehele. Kui olete kassaekraanil, kuvatakse Omniva saatmiskulud.
Kaugemates piirkondades või suurte või raskete esemete puhul võivad kehtida lisatasud. Teid teavitatakse kõigist tasudest kassalehel.
6. Kahjustatud tooted transpordis
Kui kohaletoimetamisel on pakendil kahjustusi, võtke meiega koheselt ühendust aadressil info@ardesia.ee.
7. Küsimused
Kui teil on tarne ja saatmise või tellimuse kohta küsimusi, võtke meiega ühendust.